بهترین مطالب

جدید ترین پست ها

اخبار
17

دانلود سریال سرگیجه

لینک دانلود قسمت پنجم سریال سرگیجه قرار گرفت.

سریال سرگیجه ، داستان از آنجایی عنفوان می شود که شخصی به نام پیمان بعد از یک سوءتفاهم خانوادگی با کامران درگیر می شود. گمان ها به این ناحیه می رود که پیمان کامران را کشته. ماجرایی که شاید به قیمت زندگی پیمان تمام شود.

ترافیک برای دانلود سریال می‌باشد.

سریال ایرانی و نو سرگیجه محصول سال 1401 سرزمین ایران به نویسندگی داستان و فیلمنامه محمد منعم و بختیار حجازی و تامین کنندگی مهدی بدرلو، کارگردانی سریال سرگیجه نیز بر عهده بهرنگ توفیقی می باشد. این سریال دومین آزمون حضور بهرنگ توفیقی در شبکه نمایش منسوب ومربوط به‌خانه نیز می باشد، آخرین حضور بهرنگ توفیقی در شبکه نمایش خانگی به یک سریال بازمیگردد که با ارائه آن در شبکه نمایش خانگی با خوش‌آمد عریض مخاطبان مواجه شد و هنوز هم کلیپ و نماهنگ های این مجموعه در شبکه های مجازی گاها ترند میشود. نامی بود که در سال 1399 زیادتر از تمامی سریال های شبکه ارائه خانگی بز سر زبان ها افتاده بود و با استقبال گسترده نیز همراه شده بود.

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۵ و 4 و 3 و 2 و 1 (سریال جدید هومن سیدی) پخش آنلاین

سریال سرگیجه کی میاد | ارزانترین دانلود سریال سرگیجه -

از طرف دیگر حامد بهداد و هومن سیدی که در این سریال یکی از نقش های مهم و کلیدی این سریال را نیز ایفا می کنند هر دو پنجمین وجود خود در سریال های کانال نمایش خانگی پشت سر می می گذارند. این دو بازیگر تا کنون در هیچ یک از سریال های پراکنده شده در شبکه نمایش خانگی و تلویزیون در کنار یکدیگر به ایفای نقش نپرداخته اند و سرگیجه اولین همکاری این دو بازیگر در یک سریال می باشد که قرار است در سرگیجه نقش های مهم و کلیدی  از شخصیت های سریال فارسی سرگیجه را همان ایفا کنند.

بهرنگ توفیقی از آخرین ساخته خود در شبکه نمایش خانگی که آقا زاده نام دارد و بازیگران مطرحی در آن نیز به ایفای شکل پرداخته بود، در سریال جدید نفس به اعتبار سرگیجه از هیچ یک از تیم کهنسال خود از ادیب و بازیگر استعمال ننموده است و با یک تیم جدید قرار است بازهم هم وارد شبکه نمایش خانگی گردد باید دید آیا سریال جدید او همانند پدر میتواند به‌سبب هفته های پیوسته سریال برتر شبکه عرضه خانگی عنوان گیرد یا خیر؟باید منتظر ماند و دید… اما با توجه به ساخته های این کارگردان و تلویزیون که همگی مورد استقبال نظاره‌گر قرار عبوس است انتظار می رود این سریال نیز هم با استقبال خوب تماشاگران مواحه شود. چرا که در ان هنرپیشگان مطرحی به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال سرگیجه داستان | ارزانترین دانلود قسمت 6 سرگیجه | دانلود قسمت ششم سریال سرگیجه کامل با حجم رایگان -

تیم بازیگران سقوط همانطور که بالاتر خواندید، متنوع است و از وسعت معرفی بازیگران جدید نصیب برده است. یعنی حضور بازیگران چهره در کنار جوانان. قهرمان اصلی سریال که یک زن است را یک بازیگر جدید و با قریحه بازی می‌کند.

سریال سقوط به کارگردانی سجاد پهلوان مولود در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این سریال حمید خجسته نژاد، الناز ملک، عباس جمشیدی فر، سجده‌گر بابائی، ابتسام بغلانی، امین میری و وحید آقاپور به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال «سقوط» به کارگردانی سجاد پهلوان زاده (با مشاوره محمدحسین مهدویان) است. در خلاصه داستان این سریال آمده است که: پیوند عاشقانه آیسان و ژاکان در عبور از روزهای دشخوار ازلی هستی مشترک شان، گرامی دوباره می گیرد. آنها به‌قصد آبیاری درخت عشق شان روان ماه عسل می شوند...سفری که پایان اش تاریکی است.

سریال سرگیجه پلتفرم

کارگردان سریال سرگیجه

سریال سرگیجه کجا پخش میشه

سریال سرگیجه کجا پخش میشود

سریال سرگیجه چه روزی پخش میشود

سریال سرگیجه چند شنبه ها میاد

سریال سرگیجه هنرپیشه ها

سریال سرگیجه هنرپیشه

دانلود سریال سرگیجه همه قسمت ها

سریال سرگیجه هادی حجازی فر

سریال سرگیجه هومن سیدی

سریال سرگیجه همتا مووی

سریال سرگیجه خوبه

سریال سرگیجه خرید

سریال سرگیجه خوبه نی نی سایت

سریال سرگیجه خلاصه داستان

سریال سرگیجه خلاصه

سریال سرگیجه قسمت دوم

سریال سرگیجه کی میاد

سریال سرگیجه چند قسمت است

سریال سرگیجه قسمت ۲

سریال سرگیجه قسمت ۱

سریال سرگیجه بازیگران

سریال سرگیجه قسمت اول

سریال سرگیجه یوتیوب

سریال سرگیجه عوامل

سریال خانه ما سرگیجه

سریال سرگیجه موضوع

سریال سرگیجه دانلود رایگان

سریال سرگیجه داستان

سریال سرگیجه ژانر

سریال سرگیجه ویکی پدیا

سریال سرگیجه حامد بهداد

سریال سرگیجه تیزر

سریال سرگیجه تلگرام

سریال کره ای سرگیجه

سریال سرگیجه انلاین

سریال سرگیجه از کجا پخش میشه

سریال سرگیجه ایرانی

سریال سرگیجه فیلیمو

سریال سرگیجه رایگان

سریال سرگیجه نی نی سایت

سریال سرگیجه نقد

سریال سرگیجه نماوا