بهترین مطالب

اخبار
17

کره شمالی مراسم بزرگداشت پدربزرگش را تماشا می کند

سئول، 17 آوریل (یونهاپ) -- کیم جونگ اون کره ای بازی های ورزشی را تماشا کرده است، خواهر و خواهر کوچکترش مراسم جشن تولد کیم ایل سونگ را بر اساس روز دوشنبه.

کیم تماشا کرده است.
یک فوتبال بین اعضای دفتر اجرایی و 111 سالگی بنیانگذار، که شنبه، با توجه به حوزه قضایی تفکیک شده کره (KCNA)، برای همه که پیر شدن ورزش مشخص نشده بود.

عکس‌هایی که توسط KCNA منتشر شد، نشان می‌دهد که دختر کیم، به عنوان نمونه شناخته شده، جو آئه، و کیم یو جونگ جوان‌ترش، فراتر از حضور در این رویدادها، به طور کامل دستکاری نام آن‌ها را گزارش نکرده است.






/p>

این عکس که توسط مدیریت متمرکز کره‌ای در 17 آوریل 2023 حمل شده است، کیم جونگ اون کره‌ای (ردیف اول) و خواهر ناتنی‌اش جو آئه را نشان می‌دهد که در حال تماشای ورزش‌های بین اعضای کریدنزا و چهارساله 111 کیم ایل او هستند.
-خوانده کیم یو جونگ جوان‌تر کیم (ردیف عقب) در تماشای این رویداد ورزشی به‌طور کامل دیده شد.
(برای کره.
توزیع مجدد) (یونهاپ)

کیم یک فوتبال بین مقامات شورای خصوصی و فوریه مشاهده کرد، خواهر ناتنی‌اش جوآئه به خوبی، هشتاد و یکمین سالگرد سیصد سالگی کیم جونگ ایل او.

KCNA فوتبال یک 5 بود.
-3 وزارتخانه، در مرحله قفل با ضربات "کلیف هنگر" تساوی 1-1.
در یکنواختی با مسابقه، طناب کشی را انجام داد، که وزارت را به ارمغان آورد.

شمالی ها در رویدادهای ورزشی در روزهای تولد رهبران شرکت کردند و از بازدید خود از کاخ کومسوسان خورشید، جایی که بدنشان مشخص است، صرف نظر کردند.

به نظر می‌رسد ناظران کیم بر تقویت فرقه خود تمرکز می‌کنند، در عوض برای رهبران تلاش می‌کنند.

این عکس که توسط شرکت کره ای تعویض پنل در 17 آوریل 2023 انجام شده است، کیم جونگ اون شمالی (لباس سفید C-سفید) و مادرش جو آئه (بعدی او، L) رویدادهای ورزشی متقابل را نشان می دهد که در صد و یازدهمین سالگرد الماس کیم ایل او برگزار می شود.
-خوانده (برای کره.
توزیع مجدد) (یونهاپ)

sooyeon@yna.
co.
kr
(END)

مقالات مرتبط N.
K.
مراسم بزرگداشت تولد پدرش را از نوادگان فوتبال تماشا می کند