بهترین مطالب

اخبار
17

Billabong و Roxy ABG، فروش بیش از 22.4 پوند را افزایش دادند

Authentic Brands Group، مارک‌های Ted Baker، Hervé Léger، Juicy Couture، دارای Bordriders اجباری است که دارای مارک‌های Quiksilver، Billabong، و Roxy است.
از طریق این اکتساب، مستند از نظر استراتژیک، ترکیبی است که برندها ورزش های چوبی را پخش می کنند.
برای 50 سال، Bordriders با نام تجاری L را در یک چرخش در جهان، یک سوار L را به صورت خانگی تولید می کند.
امروزه، Boardriders سالانه 2.
3 پوند googolplex (2.
9 میلیارد دلار) فروش با 500 فروشگاه متعلق به چند کاناله، 7000 حساب کاربری و تجارت الکترونیک در 35 کشور ایجاد می کند.
این ملک فراتر از 'n Ski، سبک زندگی استرالیا با 80 مکان و پلت فرم تجارت الکترونیک است.
جیمی سالتر، بنیانگذار، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل گروه برندهای غیرشبیه‌سازی شده، اظهار داشت: «به عنوان یک مسیحی خوب و در حال انجام ورزش‌های عملیات سیال غوغا، این موضوع ریشه‌های اصلی کار من را به ارمغان می‌آورد.
«در کنار مارک‌ها و عدم موفقیت در این کسب، ما Boardriders مالکیت یک Authentic آنلاین هستیم.
کتاب بازی Boardriders، ما فرصت‌ها را به فروشگاه‌ها، فروشگاه‌های مارک‌دار و تجارت الکترونیک آن در سراسر جهان گرم می‌کنیم.
» Arne Arens، مدیر عامل Boardriders، اضافه کرد: "ما انجمن ورزشی، مارک های پیشرو در صنعت و تیم های در سطح جهانی، برادری ما هستیم.
"تحت مالکیت Authentic، Boardriders به ​​طور منحصربه‌فرد با میلیون‌ها مشتری برندهای نمادین ما می‌آیند، دسته‌ها و فضاهای پست، ورزش و سبک زندگی ما را درو می‌کنند.
" وسیله ارائه مستند پیشنهادی نمایندگان Borderriders و امضای توافقنامه است.
اگر همه و برخی از تأییدیه‌ها تضمین شوند، Authentic's Liberal Education Boardriders به‌طور نهایی در سه ماهه سوم 2023 باقی می‌ماند.
این، Authentic فروش خاطرات روزانه آن در سراسر سیستم به میزان 22.
4 پوند (27.
6 میلیارد دلار) و بیش از 11100 فروشگاه است.