باربری نام تجاری خود را جشن می گیرد که توسط Assouline تولید شده است.
این موضوع ظرفیت ذهنی باربری را در آن روز در سال 1856 نشان میدهد، که بهطور جدی مدیران خلاق آن بود.
پس از لوگوی تازه راه اندازی شده و با خلق و خوی، بایگانی باربری و فراتر از آن به خوبی تصویر شده است.
آیتم پیشرفت باربری دانیل لی، که دستورالعمل Creative اکتبر 2022 را در آن اتخاذ کرد.
باربری که دارای فصلها و 200 تصویر است، یک شرکت خانوادگی است که در سال 1856 تأسیس شد، یک کنفرانس رنگی در سال 2022.
رویدادها و نمادهایی که باربری مشهور است را بررسی میکند.
این بخش نشان میدهد که باربری ریشههایش را جاری میکند و میتواند رنگ چهره را به مینیمالیسم ریچارد تیسی هدایت کند.
تقریباً هفتهها پیش، باربری زیباییهای خود را در هفته لندن رونمایی کرد و چکهایی را به نمایش گذاشت که رنگهای تازه نقشبندی شده در کنارهها و دوخت کت و بافتنی را به نمایش گذاشت.
#گالری-1 {
حاشیه: خودکار;
}
#gallery-1 .
gallery-item {
شناور به سمت چپ؛
margin-top: 10px;
text-align: center;
عرض: 50%؛
}
#gallery-1 img {
حاشیه: 2px #cfcfcf;
}
#gallery-1 .
gallery-caption {
حاشیه-چپ: 0;
}
/* gallery_shortcode() wp-includes/media.
php */
کارلی اک، کیوریتور، آرشیو، باربری، اظهار داشت: "بربری خلاقیت، کاوش و رابطه معکوس است - حداکثری که در برند ثابت است.
کشف یک گنجینه و قطعات غیرقابل اندازه گیری آشکار شده است.
این کتاب، مورد تایید قرار گرفته است.
مطابق با زمان اسید، میراث این شرکت را ارائه می دهد که شایسته تجلیل گسترده است.
این افسانه ها هستند.
"
در حال حاضر پیشسفارش در دسترس است، اتهامات وارده همچنان در فروشگاههای Burberry و Assouline و بهصورت آنلاین در سهشنبه 28 2023 در دسترس است.