بهترین مطالب

جدید ترین پست ها

اخبار
17

انواع دستگاه جوانسازی پوست و پرکاربرد در کلینیک های زیبایی

جوانسازی پوست صورت از جمله اقداماتی است که در عصر موجود در کلینیک های زیبایی بدون هیچ گونه عمل جراحی و با دستگاه هایی پیشرفته و یا تزریقاتی غیرتهاجمی در کوتاه ترین زمان ممکن هم‌دستی می افتد.انواع دستگاه جوانسازی پوست در کلینیک نیک‌منظری مورد استفاده رسم می گیرد که کاربردها و ویژگی های مختلفی دارند.در این مقاله سعی داریم که به شناخت کامل این دستگاه های جوانساز بپردازیم.

یکی از انواع دستگاه جوانسازی پوسته در کلینیک زیبایی که کاربردهای بسیاری دارد، دستگاه هایفو می باشد. هایفوتراپی یکی از شیوه های نسبتا جدیدی است که در درمان زیبایی و جبران مشکلات پوست صورت استفاده می شود. واژه هایفو مخفف امواج فراصوت متمرکز شدت بالا (HIFU) است.در روش هایفوتراپی از انرژی امواج اولتراسوند استفاده می شود و این انرژی لایه های زیر پوست را مورد هدف روش داده و امواج چهر نشانه خاصی در آنجا متمرکز می شوند واز آنجاییکه تمرکز امواج در لایه های زیرین است جذب لایه های بیرونی نمی شود و آسیبی به آن ها نمی رساند.

آموزش نصب و راه اندازی دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا

فرق دستگاه لیزر تیتانیوم با پلاتینیوم | خرید دستگاه لیزر دایود تیتانیوم سه طول موج مدل ۲۰۲۲ -- با کیفیت ترین

یکی از پارامترهای مهم در خرید دستگاه لیزر دایود تیتانیوم، قیمت دستگاه لیزر دایود تیتانیوم است.ما در فروشگاه همدم طب نوین محصولات و دستگاه های لیزر موی بدن را بصورت نو،  مستعمل و دست دوم معرفی می کنیم و را به شما خبر می دهیم.اما عوامل مختلفی بر روی قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم اثرگذاری گذر هستند، عواملی همچون نو و دست دوم بون، تک هندپیس یا دو هندپیس هستن دستگاه لیزر تیتانیوم ، توان و انرژی طراحی و پدیدآوری شده بر روی دستگاه دایود تیتانیوم و نهایتا تعداد طول موج لیزر تیتانیوم همگی از عوامل مهم و تاثیرگذار در فروش و قیمت دستگاه لیزر دایود تیتانیوم می باشند.

موضوع جدیدی درباره خرید دستگاه لیزر دایود تیتانیوم به تازگی بوجود آمده است!!این سوال درحق تفاوا دستگاه دایود وتیتانیوم می باشد.عزیزان زیباجو و خریداران محترم توجه داشته باشید که لیزر موهای زائد تیتانیوم در اصل در دسته دستگاه های لیزر دایود نهاد می گیرد و صفر تفاوتی باهم ندارند.در حقیقت تیتانیوم یک دستگاه دایود سه طول موج است که از طول موج های السکاندرایت، دایود و اندیاگ در توان های مختلفی بهره می برد و برخی بخاطر سه درازا موج بودن این دستگاه لیزر زیبایی گمان می کنند که با دستگاه های دایود فرق دارند.ا.

دستگاه لیزر تیتانیوم یا الکساندرایت | دستگاه بادی آنالایزر چگونه کار می کند بهمراه تفسیر تست بادی آنالیز -- با کیفیت ترین

در حال شاهد با توجه به تحریم های موجود و محدودیت هایی که در خصوص واردات دستگاه های زیبایی وجود دارد، شرایط خرید دستگاه بادی آنالایزر بسیار از پیش مشکل شده است و دسترسی به دستگاه بادی آنالیز با کیفیتی مناسب و مطلوب برای جمیع وسع پذیر نیست. با این وجود با استفاده از خدمات  شرکت های ارزشمند و قابل اعتمادی همچون ، خرید دستگاه های اورجینال کار غیر ممکنی نیست.پس شما نیز همین فعلاً می توانید برای معامله دستگاه بادی آنالیزر برای کلکسیون ی خود و هم چنین تا چه‌وقت روبه‌رو انجام‌دادن مراجعه کنندگان تان، از طریق حساب های موجود در سایت با کارشناسان فروش همدم طب در تماس باشید.

در این مقاله سعی کردیم معلومات تام و جامی درخصوص دستگاه منسوب به باد آنالایزر شامل، شاخصه های میزان گیری در دستگاه، مزایا و عوارض، سیاق کار کردن با دستگاه اینبادی آنالایزر و دانسته‌ها مفید دیگری ارائه دهیم.اگر با خواندن این مطلب با سوالات و ابهامات بسیاری روبرو هستید کافیست در بخش نظرگاه ها و نظرات برای ما بنویسید تا کارشناسان مجموعه پاسخگوی شما باشند.

قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم