بهترین مطالب

جدید ترین پست ها

اخبار
17

دستگاه پرس پلاستیک (دوخت پلاستیک)

پرس پلاستیک یا دوخت پلاستیک بسیار کاربردی در صنایعی شبه ساختن دارویی، غذایی، بسته بندی حبوبات، نان فانتزی، خشکبار، قطعات خودرو، لوازم الکترونیکی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. نبودن این در صنع بسته محبوس خلا بزرگی را وضع می کند. محل قرارگیری و انتظام این ماشین در انتهای هر خط بسته بندی موقع استفاده قرار می گیرد. عمل پرس یا دوخت در این از طریق حرارت صورت می گیرد و جنس رول های مورد حاجت برای استفاده از این شامل رول های آلومینیوم، متالایز، پلی اتیلن، پلی آمید و سلفون می باشد.

دوخت پلاستیک در هایپر صنعت فامکو در قالب مدل های زیر عرضه می شود:

از این می توان به چهره مجزا و یا بخشی از خط تولید و بسته بندی محصولات استعمال نمود. های دوخت دارای تایمر و درجه تنظیم حرارت هستند و استطاعت مصرفی پائینی دارند. این ها با برق تک فاز شهری کار می کنند. استفاده از دوخت از ارزان ترین و به بهره ترین روش های مقفل بندی می باشد و بسیار شایسته برای کسانی است که مقدار تولید متوسط و کم دارند. ولو تازه کار هستید یا به تازگی کسب و کار خود را شروع کرده اید ما این را به شما پیشنهاد می دهیم.

دوخت پلاستیک رومیزی ماشین سازی سپهرحمید

دوخت پلاستیک التراسونیک | مناسب ترین دسته: پرس پلاستیک دستی ( دوخت پلاستیک) -

حداکثر ضخامت نایلون قابل دوخت

پرس نایلون ریلی هم در کسب‌وکارهای کوچک با محصولات وزن پایین و هم در کارگاه‌های بزرگ کاربرد دارد. این سرمشق را با نام دوخت غلطکی هم می‌شناسیم.

دوخت ریلی در دو مدل افقی و عمودی به فروش می‌رسد و محدودیتی از عنایت ناموس دوخت ندارد. افزون بر مزیت عدم انحصار در عرض، این مدل بسته بندی‌های محقر را با سرعت بالا پرس می‌کند. به همین دلیل به آن دوخت پلاستیک صنعتی نیز گفته می‌شود.

در مدل دوخت صنعتی، لب بسته بندی در بین غلتک یا به اصطلاح فک داغ شده و از سمت دیگر به صورت پرس و پلمپ خارج می‌شوند.

این مدل از پرس نایلون وسع درج و چاپ تاریخ بر روی محصولات را نیز داراست؛ بدین نحو که بعد از انجام اعمال دوخت، مارک، سرگذشت زایش و انقضا بر روی محصولات درج شده و مال آماده عرضه به مصرف‌کننده خواهد بود.

دوخت پلاستیک صنعتی | ارزانترین پرس پلاستیک (دوخت پلاستیک) -

عملکرد دوخت پدالی عمودی به عنوان یکی از به گونه ای است که ابتدا باید لب پاکت پر شده از محصول را روی تیغه قرار دهیم و درب را ببندیم عملکرد این توسط پدال به صورت نیمه اتومات می باشد و مناسب به‌قصد پاکت های بزرگ و کوچک می باشد.

دوخت پدالی 2 فک طول 65 سانتی واحد طول

این بسیار حبیب بوده و به صورت وارداتی منسوب به چین با کیفیت درجه 1 بوده و برند هوالیان می باشد. این وساطت برق مصرفی تک فاز شهرنشین 220 ولت کار می کند و دارای 2 فک حرارتی در بالا و پایین می باشد به گونه ای که می تواند دوختی بسیار محکم و با کیفیت به پاکت هایتان بدهد به گونه ای که از دستبرد های غیر مجاز به محصولات اندرون پاکت کاملا جلوگیری شود. جنس بدنه این از آیلیاژ آهنی به شهرت پولاد با پوشش رنگ الکترو استاتیک ضد زنگ، ضد خوردگی و ضد اکسید شدن می باشد.از مزیت های آلیاژ آهنی مقاومت بسیار بالای آن در برابر خوردگی و اکسید شدن نیز می باشد. این دستگاه دوخت پلاستیک عملکردش به 2 رخسار می باشد یا به صورت پدالی کار می ملایم یا به صورت میکرو سوئیچ. میکروسوئیچ یک کلید است که با نیروی فیزیکی تحریک می شود و با کمترین میزان فشار عمل می کند.