بهترین مطالب

جدید ترین پست ها

اخبار
17

دستگاه سبزی خرد کن بشقابی ساخت ایران

های بشقابی از طراحی سینی شکلی به منظور خرد نمودن سبزی استفاده می کنند. دقت عمل این ها طبق‌معمول از مدل سطلی بالاتر بوده و می توانند سبزی ها را بهتر خرد نمایند.

درواقع این مدل یک سینی گرد دارد. که مخزن قرارگیری سبزی در است. نحوه‌ ی کارکرد سبزی خرد کن بشقابی به شکل چرخش بشقاب و تیغه است. در حقیقت رجحان های سبزی خرد کن بشقابی در مقایسه با سبزی خرد کن سطلی در همین عملکرد دورانی آن میباشد. که از جمع شدن سبزی و خرد نشدن آن جلوگیری میکند.  بر خلاف خرد کن سطلی که فقط تیغه‌ی آن متحرک است، خرد کن بشقابی سبزی‌ ها را له نکرده و سبزی ها آب نمی‌ اندازند. از مزیت‌ های دیگر این مدل خردکن می‌توان به کنترل میزان ریز و گنده خرد شدن سبزی اشاره نمود.

سبزی خرد کن بشقابی بهفر ماشین البرز

قیمت سبزی خرد کن برای مغازه | بهترین سبزی خرد کن -

  سبزی خردکن صنعتی و نیمه صنعتی و بشقابی

و نصف صنعتی همان‌طور که از نامش بر می‌آید، یکی از ‌های پرکاربرد و مفیدی است که در نمونه‌های مختلف و ابعاد و اندازه‌های متنوع از بهر اهداف خاص تولید شده است. با استفاده از این می‌توان انواع سبزی‌ها را به راحتی و در کمترین زمان ممکن خرد کرد تا آن‌ها را پرداخته کاربرد به‌جهت آشپزی و پز در غذاهای مختلف کرد. بنابراین دستگاه سبزی خرد کن خرید | ارزانترین سبزی خردکن - سبزی خردکن صنعتی و نیمه صنعتی و بشقابی در اطوار و اقسام مختلف خود توانسته است معین بزرگی به کارگاه‌های تولیدی، رستوران‌ها و آشپزخانه‌های صنعتی و مغازه‌های کوچک و بزرگ کند تا آن ها شغل خود را با عجله و یسر بیشتری به پیش ببرند.

به کوه طور خیلی سبزی خردکن صنعتی و نیمه صنعتی از گونه شکل ظاهری و نوع حاصل و کارایی شبیه به همدیگر هستند. تنها تفاوت آشکار این دو با یکدیگر ظرفیت، ابعاد و اندازه‌های آن‌هاست. به این صورت که سبزی خردکن صنعتی را به علت بزرگتر هستن ابعاد و ظرفیت‌های آن‌ها در کارخانه‌جات و صنایع بسیار بابا مورد استفاده قرار می‌دهند. در حالی که سبزی خردکن نیمه‌صنعتی را به علت کوچکتر بودن ظرفیت‌ها و ابعاد و اندازه‌های خویشتن در قیاس با سبزی خردکن صنعتی، در مغازه‌ها و کارگاه‌های تنگ و متوسط مورد استعمال قرار می‌دهند.

سبزی خرد کن شیپور | بهترین همبرگرزن اتوماتیک -

2. همبرزن صنعتی اتوماتیک باید در جایی قرار گرفته باشد که دارای تهویه مناسب است.

3. قبل از عنفوان به پیشه از پر بودن مخزن روغن اطمینان ثمره فرمایید. ( پیه 68 هیدرولیک)

4. اطمینان حاصل فرمایید که قطعات آمپول زدن همبرزن اتومات به صورت درست و صحیح بسته شده باشد.

5. رول های سلفون همبرگرزن اتوماتیک باید در جای خود و به صورت کاملا صحیح نصب شده باشد تا در مسیر سلفون گذاری گوشت همبرگر دچار قطع یا جمع شدن نشود.

7. را به صاعقه مناسب بدون نوسان وصل نمایید.

10. قبل از شروع کار با ، حتما دفترچه راهنمای را با دقت مطلعه فرمایید و تمام نکات ذکر شده را با دقت انجام دهید و با متخصصین کنسرسیوم در ارتباط باشید.

برای تهیه و تامین تجهیزات و ماشین افزار آشپزخانه صنعتی و رستوران ها باید به مراجعه کرد تا از کیفیت ماشین آلات اطمینان داشته باشید و پس از ابتیاع ها باید به نکات مطرح شده و دستورالعمل های استفاده و نگهداری این ها که توسط پدیدآوری کننده در دفترچه راهنما بیان شده است توجه نمایید.