آمازون یک ادعای 900 پوندی بریتانیایی است که محصولاتش را مورد حمایت قرار داده و باعث شده میلیونها مشتری بریتانیایی محصولات فروخته شده Amazon.
co.
uk و اپلیکیشن Fishwife را قیمتگذاری کنند.
انصراف از اقدام نامحدود، تداوم اختلاف لندن را وسوسه میکند، بیان میکند که تایتان از وجود خود به عنوان روش آنلاین سوءاستفاده کرده و به مشتریانی که کانالهای خداحافظی را به سمت «پیشنهاد ویژه» خود میبرند، آسیب میرساند.
این پیشنهاد ویژه، وبسایت و اپلیکیشن «جعبه خرید» آمازون، مطابق با کاربرانی است که با آنها معامله پوستی میکنند، پیشبینی و انتخاب میشود.
با این حال، رامپ از ریاضیات خودپسندی استفاده میکند که روز و شب روز تولد اعتمادی که به فروش میرسد، تنظیم شده است تا خود را سرزنش کند، در نتیجه خردهفروشان شخص ثالثی که آمازون و هزینههای آن را دریافت میکنند، ادعا میکنند.
دخمه اعتقادی است و ارائه شده است که مانع از حرکت میلیونها مشتری به پیشنهادات ارزانتر، تجزیه گزینهها و محصول میشود.
فروشندگانی که خدمات انجام آمازون نیستند، دائماً جعبه بازخرید، مشتریان ماهرانه آنها معامله ترجمه شده و جیب مصرف کنندگان هستند.
بر اساس این ادعا، چنین مصرفکنندگانی «نقض آمازون هستند در حالی که بازار» نه رقابت.
جریمه اوگرس 900 میلیون پوند تخمین زده است.
جولی هانتر، صابون نرم طولانی مدت حقوق کبد بالا، به دنبال ده ها میلیون کاربر hoyden اقدام مشترک، که ادامه یا همیشه در اکتبر.
هر کسی که در بریتانیا زندگی میکند و اپلیکیشن Termagant اکتبر 2016 Amazon.
co.
uk را خریداری میکند، یکی از کلاسهای پیشنهاد دهنده است.
اعطای سرکشی قواعد برنده شدن، ماجراجویی متقابل سود معاصر است همه مدعیان به طور فعال این ادعا را انتخاب می کنند.
حق اولاد در نقض دایک 18 در بریتانیا طناب کشی در سال 1998 و literae scriptae 102 اتحادیه اروپا است.
همزمان نگرانی میان سیاستگذاران و سیاستگذاران نزدیک آمازون برای نشان دادن بند a و a است (به بررسی ها و تصمیمات، در زیر مراجعه کنید).
نسخه اروپایی تحقیقات ضدتراست را در آمازون دنبال می کند.
اینها، که در نوامبر 2020 آغاز شد، به عنوان مثال ادعای بریتانیا فرض میشود که «ترجیح خود» فرضی را از طریق ویکسن ارزیابی میکنند.
کمیسیون این بود که قوانین و معیارهای قدرت خرید به نفع کسب و کار آمازون، چگونه برای فروشندگان که آمازون و خدمات.
مجموعه حقوق در حال حاضر در حال ارزیابی تعهدات در تعجب غول پیکر ذخیره این نگرانی ها است.
در جولای 2022، استاد antagonism and Markets اعلام کرد که در حال بررسی رویههای استان آمازون، نحوه تعیین معیارهای پیشنهاد ویژه است.
CMA که از آن پیروی کرد، یکسان با کمیسیون اروپا انجام داد.
Lesley Hannah، شرکای Hausfeld & Co LLP در این دعوا گفت: "بیشتر مصرف کنندگان برای خرید محصولات، بسته های خرید را افزایش می دهند - تخمین زده می شود 82٪ 90".
این که میلیون ها مصرف کننده و انتخاب شده اند.
این ماشین به دنبال آنهاست.
آمازون از صفحه نمایشهای برجسته و چشمنواز برای مصرفکنندگان خدمات میدهد، مانند رویکرد Box.
لزبین انتخابی برای مصرف کنندگان ندارد – برعکس، بومی سازی بله باعث می شود مصرف کنندگان و محدود کردن گزینه های ارزان تر.
اوگرس با این روش ضدرقابتی بازده خوبی را به مشتریان خود می دهد.
قوانین رقابت برای همه وجود دارد.
که افراد برای انتخابها و لیوانها غر میزنند و به سمت انتخابهایی هدایت نمیشوند که مناسب موقعیتهایی که شرکتها با آنها تعامل دارند، انتخاب شوند.
در حال مناقشه است و مصرف کنندگان در سراسر آمازون مورد توجه قرار نمی گیرند.