بهترین مطالب

جدید ترین پست ها

اخبار
17

کت و شلوار حریر | راهنمای خرید کت و شلوار مردانه – چگونه یک کت و شلوار خوب بخریم؟ -- با کیفیت ترین

چطور جعبه و گیفت طرح کت و شلوار بسازیم؟| آرت باکس

کت و شلوار حریر | راهنمای خرید کت و شلوار مردانه – چگونه یک کت و شلوار خوب بخریم؟ -- با کیفیت ترین

واحد طول را هم‌راستا بدنتان گرفته و از بالای سر تا زمین را اندازه بگیرید.

این مدل کت در دهه 1990 میلادی بسیار محبوب بود، لیک امروزه کمتر از آن استقبال می شود. قسمت دکمه این نوع کت دارای بالا بیشتری است؛ بنابراین یقه آن نیز در قسمت بالاتری به هم می رسد و حالت V شکل آن بازتر است. به همین دلیل، طراحی کت سه دکمه کمی قدیمی به نظر می رسد. کت های دو دکمه و تک دکمه باعث می شوند تا فرد بلند قدتر به چشم برسد؛ براین‌اساس افراد بلند قد تر می توانند فارغ‌بال تر از کت سه دکمه استفاده کنند. در حقیقت، کت سه دکمه علت متناسب تر به نظر رسیدن نمودار افراد خیلی بلند قد می شود.

یقه این نوع کت، از یقه کت های سه دکمه بلند تر بوده و شکل V جیب آن کشیده تر است. امروزه کت دو دکمه بسیار بیشتر وضع استفاده قرار می گیرید و طراحی آن به نحوی است که بالاتنه مردان را بلند تر نشان می دهد.

کت و شلوار چرم مجلسی | مناسب ترین نکاتی که حتما برای انتخاب کت شلوار مناسب باید بدانید!  -

شاید پندار کنید که دکمه‌ها چندان اهمیت ندارند؛ در حالی که چنین نیست. سه مدل مختلف کت سه دکمه، دو دکمه و یک دکمه‌ای در بازار موجود است که هر کدام استایلی متفاوت از شما نشان می‌دهد. البته کت‌های سه دکمه‌ای قدیمی به نظر می‌رسند و چندان مناسب جوانان نیست. اما افراد با قد دراز می‌توانند از آن استفاده کنند؛ زیرا اندامشان متناسب‌تر به نظر خواهد رسید.

کت‌های امروزی بیشتر دو دکمه دوخته می‌شوند و گزینه مناسبی از بهر مردان بلندقد با اندام کشیده است. همچنین اگر به دنبال امارت دادن ظاهری مدرن و خاص هستید، کت یک دکمه‌ای تعیین کنید.

هر کدام از آقایان با قد طولانی و قصیر باید در انتخاب لباس خود به این موضوع مداقه کنند. آقایانی که قد کوتاهی دارند با پوشیدن شلواری باریک می‌توانند قد نفس را بلندتر امارت دهند. علاوه بر آن شانه‌های کت باید دقیقا برازنده و در راستای سرشانه قرار بگیرد تا قد شما را بلندتر نشان دهد.

کت و شلوار اصفهان | ارزانترین شرایط بازگشت و مبدل کالا -

لازم به یاد است که مراحل فوق کاسه مدت 2 تا 3 روز کاری پس از دریافت جنس میانجیگری ست‌من انجام خواهد شد. همچنین هزینه بازگشت تنخواه تا سمک مبلغ 20 الف ده‌قران برعهده ست‌من خواهد بود.

شرایط تعویض کالا دارای ایراد

الف) کاربران می‌بایست حداکثر ظرف وقت 7 روز بعد از دریافت کالا ایراد را از طریق پروفایل و یا تماس تلفنی به کارشناسان ست‌من اعلام نمایند. هویدا است پس از گذشت 7 روز کالای مورد نظر شامل این وظیفه نمی‌باشد.

ب) مواخذه تازه‌کار از استفاده خطا از کالا، برخورد شی تیز و یا سایر مشکلات عمدی نباشد.

ج) ایراد اعلام شده توسط کاربر مورد تایید کارشناسان ست‌من قرارگیرد.

د) کالای برگشتی می‌بایست از نظر ظاهری در شرایط اولیه خود توسط ست‌من دریافت شود، و هر گونه تحول فرم صوری محصول باعث بیرون‌رفت کالا از شرایط تعویض می‌شود.

معارفه انواع مدل کت شلوار مردانه